Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a Bunului – – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
2. SOLICITAREA RETURULUI:
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, inregistrand o cerere de retur aici. Completarea formularului nu este obligatorie, dvs putand sa transmiteti in scris decizia de returnare a produselor prin alta modalitate (email, posta).
3. PROCEDURA DE RETUR:
3.1 Conditii generale:
Toate coletele vandute si livrate pe Savior vin insotite cu optiunea de „deschidere si verificare colet”
In momentul primirii comenzii, va este recomandat sa verificati coletul in prezenta curierului. Acest serviciu va ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.
Daca in urma deschiderii coletului dvs constatati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare si prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, dvs puteti refuza comanda. Pentru a refuza comanda, trebuie sa completati un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare dvs constatati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decideti refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate. In cazul refuzului coletului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxele de transport nu trebuie achitate de catre cumparator.
Cu exceptia cazului referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu optiunea de „Deschidere colet la livrare” pentru a permite furnizorului sa verifice continutul si aspectul fizic al produsului returnat. In cazul in care produsele returnate nu beneficiaza de aceasta optiune, ne rezervam dreptul de a refuza receptia acestora.
Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului.
Furnizorul verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei si va informa Cumparatorul cu privire la starea acestora.
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat catre dvs în momentul în care dvs sau o parte tertă desemnată de dvs, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat catre dvs în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către dvs să transporte produsele, iar această optiune nu a fost oferită de către furnizor, fără a aduce atingere drepturilor dvs fată de transportator.
Expediati produsele sau inmanati-le direct la adresa punctului de lucru al furnizorului: Soseaua Alexandriei nr.220, Cornetu, Ilfov 904232, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise catre furnizor inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Dvs puteti renunta la decizia de retur si dupa ce produsul returnat a intrat in posesia Furnizorului. In acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt in atributiile Clientului.
3.2 Returnarea banilor
Daca sunt indeplinite conditile stabilite de OUG 34/2014, vom efectua rambursarea folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de dvs, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.
3.3 Diminuarea valorii Bunurilor returnate
Dvs vi se permite să testati si să verificati Bunurile pe care le-ati cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a Bunurilor. Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a Bunurilor, dvs trebuie să le manipulati si să le inspectati în acelasi mod în care vi s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real.
Dvs sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitătilor si functionării Bunurilor.
Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitătilor si functionării Bunurilor este in responsabilitatea dvs. Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, Furnizorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie de 5%-50% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparatorului la receptionarea Bunurilor returnate.
Valorea finală se stabileste în functie de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initială a produsului nou si valoarea de revânzare a produsului folosit.
3.4 Furnizorul isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in urmatoarele situatii:
returnari repetate (mai mult de doua retururi repetate pentru acelasi tip, marca si model de produs).
daca au fost cumparate mai multe produse de acelasi tip, marca si model, se accepta returnarea unui singur produs desigilat (restul de produse sunt acceptate numai daca sunt sigilate in ambalajul original cu toate etichetele originale).
3.5 Conditii returnare produse:
a. Pentru a se accepta returnarea produselor, aceastea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
sa fie cu etichetele specifice de identificare intacte.
sa fie insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, inclusiv manual de utilizare si certificat de garantie.
sa nu prezinte deteriorari de aspect fizic sau functional.
sa nu prezinte elemente sau subansamble lipsa.
sa nu aiba urme de utilizare sau instalare (resturi alimentare, praf, pete, zgarieturi, tevi taiate, modificari, etc).
In cazul in care produsul returnat nu indeplineste conditiile de retur mentionate, furnizorul isi rezerva dreptul (in conformitate cu OUG134/2014) sa retina din valoarea produsului sumele necesare reconditionarii acestuia pentru a fi adus la starea initiala cand a fost receptionat de client.
b. Urmatoarele categorii de produse se pot returna numai sigilate in ambalajul original, si cu toate etichetele intacte:
Licente software, Jocuri PC & Console, Filme, Muzica (toate produsele livrate pe suport digital: cd/dvd, BD);
c. Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
Produsele achizitionate de persoane juridice
Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
Licente electronice sau orice produs livrat electronic;
Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
Echipamente cu licente OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop );
Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;
Aparatele de aer conditionat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, urme de calcar, etc.), aspiratoarele care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.
Dispozitive si obiecte sanitare care au fost montate sau utilizate: baterii de robineti, chiuvete, vas WC, cazi de baie, savoniere, suporti de prosoape sau hartie igienica, site si filtre.
Produse cosmetice desigilate, utilizate sau probate sau care sunt sigilate dar recipientul este spart si nu a fost semnalat la data receptiei de catre client.
Produse de ingrijire corporala utilizate sau probate: masini de tuns, si barbierit, aparate de epilat, foarfeci, perii de par, uscator de par cu perie sau dispozitiv de coafat, placi de indreptat parul, lame de ras, etc.
Pentru returnarea unui produs este nevoie sa urmezi urmatorii pasi:
Te asiguri ca ai pus produsul in ambalajul original cu toate accesoriile, astfel incat coletul sa fie in aceeasi stare in care l-ai primit. Ambalezi coletul suplimentar (doar la nevoie) astfel incat sa te asiguri ca el va ajunge in buna stare la noi. In colet trebuie sa se afle: Produsul/produsele, Factura si Certificatul de Garantie. Ar fi util, dar nu obligatoriu, sa existe si o scurta descriere cu un motiv pentru care soliciti returnarea. Puteti trimite coletul la noi cu orice firma de curierat doresti, insa te rugam sa ai in vedere urmatoarele aspecte: – Asigurare Colet! Te sfatuim sa asiguri coletul (sa scrie pe AWB valoare asigurata, egala cu valoare produsului/produselor pe care il/le returnezi) . Daca firma de curierat prin care trimiti va deteriora produsul, vei putea fi despagubit de catre ei, dar daca nu il vei asigura, ai sanse mari sa nu iti poti recupera banii.
– Deschidere Colet! Te sfatuim sa optezi pentru deschidere colet, acest lucru ne va permite sa verificam integritatea coletului in momentul in care il primim. Daca nu vom putea face acest lucru, exista riscul ca, in cazul unei deteriorari pe timpul transportului, firma de curierat prin care trimiti sa nu accepte despagubirea. Costul pentru aceasta optiune este intre 1 si 10 lei, in functie de firma de curierat folosita.
5. Trimiti coletul la adresa: Str Progresului nr 90-100, sector 5, Bucuresti, Firma Savior Shop SRL . Costul transportului este in datoria ta, in calitate de client.
6. Recomandat este ca odata cu trimiterea coletului sa trimiti si un mail catre [email protected] in care sa anunti ca doresti sa returnezi produsul/produsele.
7. A nu se pune RAMBURS coletului, banii vor fi virati in contul tau IBAN pe care te rugam sa ni-l trimiti printr-un mail sau scris prin curier odata cu trimiterea produsului. Coletele primite cu ramburs sunt refuzate.
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Prin utilizarea acestui site web sunteți de acord cu Politica de confidențialitate-ul nostru.Ok, sunt gata